פלח שוק – פינת צרכנות לשבועות

עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת צרכנות לשבועות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

 

רשת 'יש חסד' מקיימת עד יום חמישי מבצעים מיוחדים לחברי 'מועדון יש' בהם 20% הנחה על מגוון מוצרים, לצד הוזלה על מאות מוצרים נוספים.

עלית קפה טורקי - שבועותלקראת שבועות יצאו ב'קפה עלית' בפעילות "מעוררת" במסגרתה יחולקו חינם בהיכלי ישיבות ברחבי הארץ אלפי מנות 'קפה טורקי עלית'. לדברי החברה הקמפיין מביא לידי ביטוי את רוח החג המשלב צורך רוחני להישאר ערני כל הלילה.

מטרנה - לקראת שבועות'מטרנה' יצאה בפעילות לקראת שבועות ומזמינה אימהות וילדים לעצב זר פרחים השזור בקופסת 'מטרנה'. את הזרים יש לצלם ולשלוח לת.ד. 3483 רמת גן, או למייל: [email protected] עד לתאריך י' סיון תשע"ד (8.6.14). 10 העיצובים המעניינים והמושקעים במיוחד יזכו במארז מוצרים מבית 'מטרנה'.

ויזואל אוטו עם גבינות-שבועותלקראת שבועות 'באדג'ט' הכריזה על חבילת שכירות תחת הכותרת 'שבת, חג ומה שבניהם'. במסגרת החבילה מחזיקי כרטיס ההטבות 'באדג'ט+' יוכלו לבחור בשכירות ל-3 ימים לקבל יום רביעי במתנה או שדרוג.

אורלנדו 1.4 טורבו LS'שברולט ישראל' יוצאת מבצעי מכירות על כל דגמי המותג בהנחות משמעותיות, תוכניות מימון ותנאי טרייד אין מועדפים. המכירה עד יום ראשון באולמות החברה.

 

חדש על המדף:
מטרנה - דייסות חיסכון'מטרנה' משיקה את 'דייסות מטרנה' באריזת חיסכון של 375 גרם. גם מוצר זה מתהדר בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

אחלה - סלטים חדשים'אחלה' של 'שטראוס' משיקה את סדרת: 'החומוסייה של אבי' – חומוס עם רוטב טבילה חריף אש וחומוס גרוס גס, המצטרפים לחומוס עם גרגירים עשיר בטחינה ולחומוס חלק עשיר בטחינה.



0 תגובות